1200px Frise 2017

Om vejret er med eller ej, generalforsamlig og standerhejsning, så er det forår. Generalforsamlingen blev afholdt i god ro og orden. Formanden aflagde beretning om den foregående sæson. Gennemgik aktiviteter og resultater og kom ind på den vejrmæssigt lidt sørgelig sæson, med en del aflysninger af handicaproning.

Formand Ole Lillelund gennemgik også planerne for Madsens Krog. Det ser ud til at det spøger for belægningen som var blevet lovet sidste sæson; at det ikke er kommet i orden er et stort problem for specielt Roklubben når de skal transportere bådene på rullestativerne. Han gennemgik Sejlklubbens planer for en udbygning af bådeskure og opbevaringsfaciliteter for joller, følgebåd og lignende. Udbygningen kommer meget nærmere vandet og vil hæmme udsigten både for os, Roklubben og ikke mindst beboerne i området.

Kasseren Mary Meldum fremlagde et klart og pænt regnskab, det blev også godkendt med applaus. Valg til bestyrelsen forløb planmæssigt og uden dramatik, de få ændringer der blev i sammensætningen blive der redegjort for i referatet.

Der blev lyttet intenst da Claus Palm gjorde rede for arbejdet i Dragør Vandaktivitet og orienterede om holdningen i klubberne der er berørt af Sejlklubbens planer.

A4 2018 03 21IMG 3154 A4 2018 03 21IMG 3159 copy
 Regnskaber og beretning bliver gennemgået  Alle lytter til Claus Palm
A4 2018 03 21IMG 3160 copy A4 2018 03 21IMG 3164
   Standeren bliver gjort klar

Velkommen i den nye sæson. Temperaturen stiger (snart) så det er bare at komme på vandet.

Gå til toppen
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com